Oct 15, 2010

Protokol Yahudi

Dalam protokol Yahudi No. 10, ada dicatatkan mengenai 8 perkara (4S & 4F). Apa itu protokol 4S & 4F Yahudi? Mari kita semak satu persatu:

4S

1. Song (Lagu) - Lagu-lagu yang menghiburkan. Kini ada anak-anak yang tidak tahu mengucap dua kalimah syahadah tapi boleh menghafal lagu-lagu Hindustan yang panjang berjela. Berjaya sudah Yahudi, hingga kita terfikir bagaimana jadinya radio kalau tanpa lagu?

2. Sex (Seks) - Satu kegilaan golongan remaja dan juga golongan yang sudah berusia. Di kaca TV, dalam filem, iklan, drama; babak seks adalah suatu perkara yang sangat lumrah. Berjaya lagi Yahudi Laknatullah!

3. Smoke (Rokok) - Ni lagi satu perkara yang menjadi kegilaan dan ketagihan remaja sehingga seseorang dikatakan tidak moden jika tidak merokok. Malah sekarang, merokok menjadi gaya hidup mana-mana wanita yang ingin digelar 'up-to-date'. Dulu yang merokok ini hanyalah mereka yang dari golongan kabaret dan golongan tertentu sahaja. Tapi sekarang? Apa sudah jadi?

4. Sports (Sukan) - Apabila bersukan, tuntutan untuk menutup aurat selalu tidak diendahkan, solat pun selalu ditinggalkan. Hal ini bukan sahaja terjadi dalam kalangan pemain malahan penonton juga! Sampai ada ulama' cakap kerana sukan, solat boleh ditangguhkan. Astaghfirullahalazim...

4F

1. Fun (Hiburan) - Contohnya konsert. Orang Islam sanggup bertandang dan menghabiskan duit ringgit semata-mata untuk bersuka-ria. Pelbagai unsur maksiat diselit masuk. Yahudi terhibur lagi.

2. Female (Wanita) - Tawaran Yahudi yang amat mengasyikkan terutamanya dalam iklan yang sebenarnya produk tersebut tidak ada kena mengena langsung dengan perempuan. Pemenang sukan seperti Grand Prix dan Formula 1 juga diraikan dengan wanita. Iklan kereta pun menggunakan wanita. Apa kaitannya? Yahudi bersorak lagi!

3. Fashion (Fesyen) - Macam-macam fesyen zaman sekarang ni hinggakan menyarung tudung pun sudah tidak menutup aurat lagi, baju ketat, singkat, nipis, jarang, mewarnakan rambut, mencukur kening dan banyak lagi. Semua ini Yahudi yang wujudkan. Yahudi ketawa lagi, umat Islam sudah menjadi Yahudi!!!

4. Food (Makanan) - Makanan kini sudah menjadi gaya hidup. Makanan Barat menjadi kebanggaan. Halal haram makanan di hotel dan restoran mewah sudah tidak diendahkan. Apabila makanan haram masuk dalam tubuh badan menjadi darah daging, masakan iman akan menjadi mantap? Yahudi makan orang Islam lagi...

Itulah rahsia protokol Yahudi (4S & 4F). Ia lebih dikenali sebagai protokol No. 10. Itu baru protokolnya, umat Islam sudah bercelaru. Yang lain-lain entah macam-macam lagi.
Kita selalu kata: "Ya, aku cintakan Malaysia tapi aku lebih cintakan Allah". Jikalau berlaku pertembungan antara kepentingan manusia dengan kepentingan Allah, mana satu yang akan diutamakan?????

Sumber: Dipetik daripada Fikrah Harakah Bil. 1552

What Miss Hikari want to say: Tak banyak komen. Yang paling penting, kita mesti tahu limit dan boundary kita sebagai seorang hamba kepada sang Khaliq. Janganlah kita melampaui batas dan sentiasalah bersederhana. Terapkan Islam sebagai gaya hidup. Hidupkan amalan berdakwah, suburkan Islam!

0 idéa:

Post a Comment